اراذل و اوباش‌اند؛ انگار تا دعوا نکرده و خونی نریزند روزشان شب و شب‌شان روز نمی‌شود؛ درست مثل پرونده درگیری در یک کافه در منطقه جردن تهران که با تخریب کافه، شکستن شیشه‌، مصدومیت دو نفر و درنهایت دستگیری به پایان رسید.
کد خبر: ۱۳۹۸۳۴۵
تعداد بازدید : 308

به گزارش جام جم آنلابن، دعوا، درگیری‌، عربده‌ کشی و قدرت‌ نمایی بخشی از وجودشان است؛ انگار تا وقتی تیزی نکشند، خونی نریزند و جایی را تخریب نکنند روزشان شب و شب‌شان روز نمی‌شود.

این‌ها اراذل و اوباش هستند، دعوا با چوب، چماق، قمه و شمشیر بخشی از وجودشان است، فرقی هم ندارد که در چه محله‌ای‌ باشند و در چه ساعتی از شبانه‌روز، صبح باشد یا شب، در ملک خصوصی باشند یا در ملک عمومی؛ مثل همانکه در محله جردن تهران اتفاق افتاد و نزاع خونین در شمال تهران نام گرفت.

داستان از این قرار بود که دو گروه از اراذل و اوباش از آن دسته که سابقه‌دار بوده و در شرارت و درگیری شهره عام و خاص اند و حتی یکی از آنها در سابقه خود پرونده اتهامی قتل هم داشته، با هم قرار می‌گذارند آن هم در یک کافه واقع در خیابان آفریقا ؛ مست می کنند و بعدش هم عربده‌کشی و همانجا به جان هم می‌افتند، آن هم با چاقو و قمه که در نهایت خودشان را هم زخمی کردند؛ از وضعیت کافه که فقط باید دید از شکستن شیشه گرفته تا تخریب میز و صندلی و ... .

در نهایت کار هم که زدند و خرد کردند و شکستند، آخر سر با سر و دست خونین و زخمی فرار کردند و رفتند؛ این خلاصه آنچه بود که در کافه ای در جردن به وقوع پیوست!

اما پلیس هم بیکار ننشست بعد از گزارش مردم به سامانه پلیسی ۱۱۰ و اطلاع از آنچه در این کافه رخ داده بود، بلافاصله سازمان اطلاعات پلیس تهران وارد عمل شد.

در وهله اول با اشراف و رصد اطلاعاتی و تلاش شبانه‌روزی متهمان را شناسایی و در ادامه به مخفیگاه آنان وارد شد و کمتر از 24 ساعت سه نفر از عوامل اصلی این درگیری را شناسایی و دستگیر کرد؛ نفر اول بلافاصله به بیمارستان و نفر دوم بعد از انتقال به مقر پلیس ، به بیمارستان فرستاده شد و نفر سوم در بازداشت پلیس ماند و نفر چهارم نیز شب قبل دستگیر شد.

سرهنگ سعید راستی، رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران در گفت‌وگو با فارس در تشریح آنچه که در جردن اتفاق افتاد، اظهار داشت: با اقدام به موقع مأموران افراد شرور دخیل در حادثه نزاع و درگیری خونین در محله جردن در کمتر از یک روز شناسایی و دستگیر شده و آرامش و آسایش به محله بازگشت.

وی گفت: پلیس سه نفر از عوامل اصلی را شناسایی و دستگیر کرد اما دو نفر از متهمان پرونده با توجه به حجم حراجات ناشی از این نزاع خونی در بیمارستان تحت مداوا قرار داشته و نفر دیگر نیز شب گذشته دستگیر شد.

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران در پاسخ به پرسش فارس از سابقه‌دار بودن این اراذل سخن به میان آورد و گفت: متهمان در پرونده‌های خود دارای چندین فقره سابقه بوده و در درگیری اخیر نیز از آنها 4 قبضه سلاح سرد از نوع قمه، کشف و ضبط شد.

وی با بیان این مطلب که پلیس اطلاعات پایتخت با اخلال‌گران نظم و امنیت عمومی و برهم‌زنندگان آسایش مردم قاطعانه برخورد می‌کند، از مردم درخواست کرد: در صورت مشاهده تحرکات و اقدامات اوباش‌گرانه بلافاصله با مرکز فوریتی 110 تماس بگیرند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها